Khamis, 2 Ogos 2012

~ Akulah Teman, Akulah Sahabat ~



Teman dan persahabatan mempunyai makna yang menjunjung prinsip kehidupan.

Aku hanya ingin menjadi teman yang sentiasa disenangi.

Sahabat setia yang sentiasa memahami.

Insyaallah... 

Alhamdulillah, aku juga dikurniakan gerak hati yang kuat untuk mengenali sesuatu ukhuwah.

Lantas, percayalah bahawa aku akan bersama-sama tika suka mahupun duka kalian, tanpa mengharapkan balasan kerana yakin penghargaan Allah SWT lebih bernilai. 

Rahsia kalian, amanahku. Aib kalian, akan ku kaburkan. Masyur kalian, aku akan iringi dengan senyuman.

Kerana hanya itu mampu aku janjikan.














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :