Khamis, 31 Mei 2012

Panggilan Temuduga COTI



Hari ne baru aku teringat, 28hb Mei 2012 keputusan samada layak atau tidak untuk pergi temuduga COTI da kluar. 

Maka, aku pun check le dan Alhamdulillah aku berjaya penapisan pertama. Aku perlu hadir sesi penapisan kedua iaitu temuduga pada 11 Jun 2011 [Isnin]

Komer nok taw dak [ceh, ayat Perak la pulok]... teman sekarang umpama demotivate n rasa serba serbi malas nak buat. Termasuklah nak pi temuduga ne. 

Lagipun 11hb dan 12hb tu ikut jadual aku kena g buat Naziran kat Opis Cawangan Key Ell. Dalam kepala otak nak pi opis KL lebih drpd nak g tebiu coz nak pi Full House + reround KLCC

Jadi sekarang 80% [ TAK nak pi tebiu] 
dan 
20% [ NAK g tebiu].

Ada masa lebih kurang 2 minggu ne, tengok le keadaan macamana. Tapi berdasarkan kemalasan nak membaca a.k.a study sal Korea ne, rasenya yg percent 80 tadi mungkin mencanak naik 95% kot nextweek...
wakakaka... fikir fikir..nana na nanaaaaaa....

Awal tahun ritu aku ade pegi tebiu nak ke Korea jugak, Pertukaran Belia, tapi tak de rezeki..aku tak berjaya. citer lanjut di sini :





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :