Rabu, 29 Ogos 2012

Aidilfitri 1433


Aidilfitri kali ni kurang sket snap gambar... ne campor2 hasil 'snappan' aku n adik aku si Nora. Ntah, dah balik Putrajaya baru pasan kurang amek gambaw. Skarang pun x brape ade mood nak nuleh a.k.a hapdet blog, tapi nanti lama2 basi plak citer sal raya kan. So... layankan aje gambar2 ne ye :------



Mercun roket je...haa, tala ke kebun apek. Kompom selamat...

My Family

Nak menyetankan orang pun, cover2 la perut tu..haih!!! [kahkahkah]

My big family [tak brapa big la...adik bongsu n abang beraya umah mertua depa]

Raya kedua berkelah nasik umah Cu Yang, kakak mak mertua aku. Nah..ne rebung asli punya, tak berbau pun... sedap!!!

Saya x de puteri, jadi anak buah ini lah puteri saya. [ Ada 4 orang lagik puteri yang x de dlm gambar]

Dak ne balik kampung memang suka main pasir, kayu kayan, pokok mokok...

Ini mak kepada mak mertua saya [Opah HB]. Dah 96 tahun kalo tak silap. Masih berkemampuan berpuasa penuh dan puasa enam.

Tak abis2 lagik men mercun...ke sini pun di usungnya.. Apa nak jadik tuan PTD neh, haih!!!

Kat umah Cu Yang ade bela Kera. Bukan main galak lagik kera ni buat show bila org nengok dia....comei!!!

Ini kat laman umah mertua..bdk2 ne main tembak2 [Abaikan longgokan kayu tu, itu Nejad punya kerja selepas 'membakaw' dapor opah dia].

Alhamdulillah... solat bdk2 ne tak lupa. Siap berpelekat lagik. Patrick pun Solat???

Sempat menjengah sahabat sepoli... KODOK a.k.a Azura. U R my BFF ya..ong gedek gedek!!!

Dan...sempat juga adakan sesi potong kek hari jadi Erfan pada 23 Ogos 2012.
Sekarang masih dalam mood raya, dan berkira2 nak buat open house. Kena plan bebaik, sebab tak leh nak ligat sakan kat dapor...al maklumlah masih dalam tempoh rawatan Fisioterapi lagi [anak dara x de, jadik masak memasak ambo sorang je la..hehe].


Ok, kalo rajin aku hapdet lagik citer kat sini...moh kite g beraya!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :