Selasa, 27 Ogos 2013

Jamuan Hari Raya JKKP 2013


Halooo...

Jumaat lepas opis aku wat jamuan raya peringkat jabatan. Mcm biasa, opis aku kalo wat event memang gempak n meriah sebab request by KP n also team mate yang terlibat yang superb dlm bekerjasama. Tema tahun ne (ade tema lagi kau!) adalah RIMBA RAYA. Jom layan gambar (sekarang saya adalah malas nak menaip, sekian...tutup kurungan.


Dah tema rimba, harus ada flora n fauna nye. Ghimau n panda antara yg 'hadir'

eceh...menari2 pulak abang kita nee...

Setting table utk VIP

Rakyat jelata boleh pilih dok atas kerusi atau bersimpuh/bersila kat tikor

Bersama Dato' KP dan Datin nye

Ini adalah bos baru aku yg comel... satu batch ngan HB aku

WiF bos kosa dua, comel n hensem...kot, hikss...dua2 baru kat DOSH

Yang terjelir ne bos aku jugek, org lama la jgk kat DOSH. Pegawai popular plak tu! Ngeee

Haa...ne member duet aku masa meeting pengarah yg lepas. Sempoi orang nye. Pengarah salah satu bahagian kat DOSH.

Gambar makanan tak de ker? Tak sempat amek sbb dok sambut timang tetamu n bz record bideo org karok. Semua makanan masuk terus ke perut tak sempat snap. Sowi nek lowi :)

Untuk tahun ne yg berlainan sikit, kami anjurkan Anugerah Pegawai yg ade 5 kategori spt berikut :

Anugerah Pegawai Stylo
Anugerah Pegawai Ceria
Anugerah Pegawai Bising
Anugerah Pegawai Serius
Anugerah Pegawai Popular

Undi dibuka 4 hari sbelum majlis dan masuk lam kotak undi. Memang meriah. Bos aku yg terjelir tu dpt Anugerah Pegawai Popular. Jadi sape nak award ne tahun depan kena rajin menjelir...wakakaka...Guraw2 jerrrr


Ok...dats olllll...babaiiiii





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :