Khamis, 22 Ogos 2013

Aktiviti Musim Cuti Raya Aidilfitri 2013

Salam Aidilfitri buat semua....

Masih dalam mood raya ker? Opcoz la...aku tak pueh makan lemang lagi ne. 
Jumaat ne jamuan raya jabatan, lemang jd target utama! Good luck!

Ok, raya kali ne kami blk kampung di Taiping Perak pagi raya. Gerak dari rumah dalam jam 4 pagi. Sempat solat raya kat kampung. Kami kurang bertandang umah sedara mara sebab belah mertua ada 2 org adik tak berapa sihat ( eksiden + bersalin ). Lepak layan tamu je kat umah ( aku lagi suka kot dr jenjalan umah org...hehe). Pastu balik kg mak jenguk abg aku kat Pantai Remis dan sempat juga berjalan ke Penang (plan nak g byk tmpt g tp tk smpt sebab rata2 jalan jem stoberi). 

Ok la nak citer banyak maleh teman nak menaipnya. Jom layan gambo....zasssss!


Encik suami agih2kan duit raya. Lega...duit raya tuk bdk2, anak buah dia n anak buah aku dia yg sediakan. Lap u lah darling!!!Muahhh seribu kali.

Sedikit sebanyak gambo masa raya pertama yg sempat snap. Aku pakai bj raya kejap je..kul 12 thari tukar uniform, masuk dapor...hehe

Jenjalan kat Penang, singgah Batu Feringgi


Berkurun lamanya (muhong btol)...org dok cerita yg spesel kat Tepeng adalah Mee Udang Mak Jah. Ne 1st time kami terai...ekekek.

Anak2 buah hb aku memang suka kalo aku layan gambar depa...naaa. Sonok bebeno bila ummi long bagi muka ye.

Ummi Long : Buat bintang semuaaaaaa.

Senam seni di petang hari....

cibok je cucu 3rd bongsu tu...tak line up plak dia. babap kang!

beriya erfan...poyos tol, mcm...apaknye kot! ahaks...amponnn...


terjumpe gambo lama...ecececeeehhh!

selit sket gambar baru....mengade!

Dah, aku benti jap hapdet blog ne sebab hold keja re org jabatan...nak sambung balek. 

Oh ye, kelmarin encik HB aku kasik duit rayee...eheh biase la tu, aku dpt duit raya pas cuti raya. katanye kalo bg awal2 aku akan belanja mcm org dpt 10 bakol durian runtuh, pastu wallet dia aku wat mcm aku punya...wahahaha... tenkiu again lalingg :)

OK BYE!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :