Rabu, 7 November 2012

Berbengkel di Port Dickson


30 Oktober 2012, jabatan aku menganjurkan satu majlis anugerah dan aku terlibat sebagai jawatankuasa protokol dan tetiba pula diarah menjadi usherer kepada Timbalan Menteri Sumber Manusia. Umang aii...tak sempat cari baju baru, pakei aje mane ade :




Tema Pakaian : Korporat, black n white

Malam tu jugak ade artis jemputan iaitu favourite singer Dato' Maznah, Azharina yang femez ngan lagu Elegi Sepi tu. Sedap dia bawak lagu live. Comei lak tu, macam hanak fatung!!!


31 Oktober 2012 pula  mula bengkel yang mana aku bertindak sebagai urusetia di Corus Paradise, port Dickson. Memandangkan Hb aku kena duty kat parlimen, jadi aku bergerak ke PD hanya kamis pagi. Rabu malam tu, my opismate Cik Fiza (my Bos M41), Qairil a.k.a Q dan Mia yang cover kerja untuk aku...thanx buddies!

Jom la layan gambar2 kami berbengkel :


Backdrop la sangat!!! Aih, da x de hotel lain yang available...
janji keja jalan, kan?

Cik Fiza n Q (member seurusetiaan..hiksss)

Mia n me :)

Umang aii...seriusnye kami!!!

Ini pun dah hari last baru sempat snap gambar


Bilik aku, ngadap laut...damai ati melihat ciptaan alam yang tiada tandingannya...
Hanya Allah SWT Maha Pencipta.


Swimming pool dia lawa, tp tak bawak swimming suit plak.
Kalo bawak pun tak sempat terjun pun sbb hari2 kul 12 mlm abis keja...hahaha

Itu aje la latest update dari aku..ntah nape skang mood untuk hapdet blog sangat merudum!!!

Tata titi tutu....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :