Rabu, 9 Julai 2014

FRESHKON DISPOSABLE CONTACT LENS ~ MY CHOICE


Hai korang! Hari ne dah masuk 11 hari kita berpuasa di bulan Ramadhan. Alhamdulillah.

Kepala aku agak ting tong sket sekarang, jadi aku nak citer sal preparation sambut raya lah. Al kisah baju raya aku blum beli lagi...baju hb n kids da setel 2 bulan b4 puasa lagi. Y aku tak beli sekali? Jawapannya, tetiap tahun memang aku akan beli asing2...aku pi sensorang n ralit sket nk memilih. 

Ok, this entry bukan nak citer sal baju raya tapi nak citer sal mata.

Mata??? Ye lol, mata nak shantek jugek.

Ekceli memang da ade stock contact lens yang aku beli bulan Jun hari tu. Ade 3 kotak tapi baru guna sekotak. Aku jarang pakai contact lens. Biasa aku pakai bila ada majlis tertentu aje

Jenama pilihan hati dari dulu hingga kini adalah FRESHKON! Nape? Sebab :

1. Mudah pakai;
2. Color cantik2;
3. Selesa (x terasa ade menda asing lam mata); dan
4. Tahan lasak (lembut tp x mudah koyak).



Ade banyak pilihan color yang lenlain cuma favourite colors aku Brilliant Brown dan Magnetic Grey.

Wearing Magnetic Grey.



Jadi untuk hari raya nanti boleh le jenjalan tanpa pakai spec mata. Uols yang berminat nak melawa sket kat mata tu g usha contact lens kat web >>> FRESHKON

Bye!!!



2 ulasan:

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :