Khamis, 22 Disember 2016

STAFF APPRECIATION NIGHT (SAN) 2016 Part 1


Salam... Salam... Salam...


Penutup event tahun ni kami Unit Pentadbiran Bahagian ini arrange 1 dinner. Bahasa rasmi Majlis Penghargaan Kakitangan atau bahasa sosialnya Staff Appreciation Night (SAN).


Buat kat mana? Buat kt dewan dlm area pejabat kami saje... free je kau!
Majlis ni kami buat guna duit collection dari warga Bahagian.
Bila buat dalam fasiliti sendiri banyak yang boleh jimat. Tapi, kau tengok le meriahnya mcm hamek consultant gitu.

Memandangkan aku Ketua Unit Pentadbiran jadi untuk event ini aku main peranan sebagai Project Manager.

Orang kuat aku Herda pula sebagai Floor Manager. Kak... keje kau senang bila kau dapat anak buah yang independant, rajin, kreatif...biar la orangnya HP LasetJet ke. Asalkan bila ko nilai kerja dia memang puas hati. Berbanding nak ckp ayu sana ayu sini, control sana control sini, kepit atas kepit bawah...tapi... sebenarnye puaka! Ok Stop, aku x suka tulis menda2 negatif. Just mind ur step!

Kemudian, aku dan Herda juga menjadi Emcee pada majlis itu. Walaupun majlis rasmi, tapi kami present dengan konsep santai.

Jom la kita layan gambar kerana gambar itu juga pandai berbicara. ceeewaahh!!



sehari sebelum event. Set up dewan n test sound system

Ini geng Buskers. Dengan mereka aku belajar main gitar dengan bahasa dan teknik mudah

Backdrop PT aku design sendiri (kreatif kan?). Then hantar kedai direct shoot je.
Murah pun murah.

Just a simple backdrop dan juga ini lah main stage kami

Sewa red carpet. Kan nak buat ala2 AIM gitu.

Taraa... just nice!

Kiri tu ada pegawai yang bagi duit minta buat cabutan bertuah barang IKEA
Ok...layan...

Sudut sana port Buskers

Set up already!

Emcee already! Pirate gitu kau!

Mcm bertambah montel je...wpun dok diet jugak. Hmmm

80% dari keseluruhan staff. Very supporting, sporting dan gorgeous u!!!


Team Buskers TADONAMO

Bersama staf Pentadbiran

To' Puan and HB juga sangat sporting!

Poyo jugak aku ye...kikiki

I like this lovely couple. Hopefully me n hb to be like this until the end!



Ini Tok Mudim yang aku panggil dtg umah sunatkan si Nejad!




My luvly To'Puan. Comel kan? Alhamdulillah...
Masih sihat aktif dan cantik!

With MA En Jamal. Org kuat bahagian kami juga ni.
Also caterer yg best!

Ini sebahagian pic yang sempat snap dan dr hpon kwn2 lain. Dah tu emcee... mana sempat nak amek gambo. Tunggu nti dapt pic dr photographer n video juga.

Tak sabar juga nk tengok video especially bia aku join main gitar bersama Buskers lagu MASIHKAH KAU INGAT.

Untuk event ni, dek kekangan masa dengan bz kerja2 hakiki...sempat praktis satu lagu je. Boleh la kan... tq la pada semua sifu yang beri tunjuk ajar. Khususnya sifu yang sanggup berkurung dalam bilik fail untuk ngajo makcik ni.

Ok... tunggu part 2.

Bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :