Selasa, 19 Jun 2012

APAM POLKADOT



Again!!!

Aku merupakan penggemar kuih-muih. Sekarang apam polkadot memang menjadi pilihan ramai orang. Sebab, selain rasanya sedap... ia juga comeiii :)

Kalo sebelum nie aku promote kakak aku nye bisnes jual cookies, la ne aku nak promote adik aku nye bisnes plak. Jika berminat, boleh pm aku atau hubungi terus my sis @ 019-548 6392/ 019-462 2312 [Sri Nur Ain].

Harga sebiji RM0.35 [Apam Polkadot] dan RM0.45 [Angry Bird/Lady Bird/Design as User Requirement]. Ini semua harga yang ada filling [boleh request nak filling ape]. Harga bagi pesanan lebih 200 biji pasti boleh di runding, dan lagik banyak order lagi murah maa!!!

So far, ramai yang tempah untuk disumbangkan kepada taska anak2, untuk anak2 bawak ke sekolah, hantaran, dan tak kurang juga tempahan dari pejabat2 sekitar Bangi, Putrajaya dan Sepang. Alhamdulillah, setakat ini customer berpuas hati.

Layankan dua gambar ini dulu ye, ade masa aku hapdet lagik. Yukk!!








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LATEST!!!

TAK SEMPURNA : RIN MUZAFFAR. LAGU SELINGAN DRAMA LELAKIMU YANG DULU

Assalamualaikum... Tuan Umah singgah umah da bersawang ni jap... No idea la nk update blog... Jom layan lagu Tak Sempurna ol...

RAMAI SINGGAH SINI :