Help me by click this >>>

Rabu, 15 Februari 2017

Rahsia Kulit Gebu Berseri Bersama HONEY BLINK

Assalamualaikan dan Hello Semua!

Entri kali ni nak mendedahkan dengan lebih terang lagi bersuluh tentang RAHSIA KULIT GEBU BERSERI.

Nek Ton, Mak Munah, Kak Bedah, Dik Non... SEMUA BOLEH DAPATKAN KULIT GEBU BERSERI.

Tuan Tanah Kedaung berani cakap sebab sendiri cuba dan terus amalkan.

Mulakan saja dengan SET ASAS HONEY BLINK BEAUTY GOLD (DAY CREAM, NIGHT CREAM DAN BARSOAP).


Saya mula dengan SET ASAS ni SAHAJA. Satu set ni boleh reach 3 bulan penggunaan taw! 

Selepas habis sekotak, untuk UPGRADE, saya gunakan SERUM E-VO. Sebotol saya guna jimat2 selama lebih kurang 10 hari direct. Pastu saya rest kulit dari SERUM (Nak lebih jimat katanya) dan seminggu. Pastu sambung lagi dalam 10 hari guna SERUM.  

Serum ada 2 jenis, Stemcell HBB (Ada Botol2 kecil (10 BOTOL - SEBOTOL SAYA GUNA SEHINGGA 10 HARI, JUST CALIT SIKIT2 JE PUN... DAH BERKESAN)

Satu jenis lagi SERUM 24K GOLD. Sebotol boleh reach 3 bulan guna. Pun menjimatkan dan akan extra glowing!

KALO SERUM SAHAJA RM150/SET (10 BOTOL) dan
KALO AMEK DENGAN SET ASAS HBB GOLD RM280
(Nak nego Harga boleh PM)

SERUM 24K GOLD RM70/ BOTOL

YANG PENTING, SET ASAS tu TAK PERNAH TINGGAL. Sebab tu boleh maintain saje...

Whatsapp "HBB"ke 0192899490
Whatsapp "HBB" ke 0192899490
Whatsapp "HBB" ke 0192899490

✨✨✨✨

 #honeyblinkbeauty #beautyinyou #treatscars #koreanwhiteningformulated #koreainspirations #selamat100% #vitaminc #collagen #farahlaida #ummierfanejad #alangblinkblink

Tiada ulasan:

Catat Ulasan